loading...
بهشتیان
محمد جواد اکبرزاده بازدید : 123 دوشنبه 28 فروردین 1391 نظرات (0)
بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام و درود فراوان به محضر ولی عصر امام زمان (عج) و امام امت خمینی بت شکن زمینه ساز ظهور حضرت مهدی (عج) و امت شهیدپرور ایران، امتی که در طول 7 سال در جنگی نابرابر که صدام به فرمان شرق و غرب آغازگر آن بوده چنان کوهی استوار در برابر صدام و عمال پوسیده ی او مقاومت و ایثار از خود نشان داد. بار الهی سوگند به نام با جلالت که این بار خالصانه رو به سوی تو آورده ام بپذیر مرا یا الله و من ای خدا بندۀ ضعیف و درمانده ام تویی که امر فرموده ای که برای انجام حوائج و رفع مشکلات به درگاهت دعا کنم من هم امرت را اطاعت کردم و به حضورت به حالت ذلت و عبودیت افتاده من بندۀ ذلیل و ناتوان درگاهت با این که بارها توبه ام را شکستم باز با روی گشاده مرا پذیرفتی و به من لطف کردی و با این که نتوانستم حق بندگی خود را ادا کنم ولی تو حق پروردگاری خود را ادا نمودی و مرا و زبانم را به حمد و ثنای خود آشنا ساختی و باطنم را با دوستی خود آشنا کردی و علاقه ام را به 14 معصومت افزون کردی ای کسانی که به این دنیای پست دل بستگی دارید بدانید «الدنیا در المجاز و الاخره دارالقرار» این دنیا رفتنی است و به گفتۀ پیامبر اکرم (ص) «الدنیا رأس کل خطیئه» حب دینا منشا هر پستی و پلیدی است و باید به فکر توشه آخرت بود و مرگی که از آن فرار می کنید بالاخره گریبان شما را خواهد گرفت  «قل ان الموت الذی تفرونمنه فانۀ ملاقیکن ثم  تردون الی عالم الغیب و الشهاده  فینبئکم بما کنتم تعلمون» پس چه بهتر که این مرگ در راه رضای خدا و به خاطر خدا باشد زیرا «ان الله یجب الذین یقاتلون فی سبیله صفاً کانهم بنیان مرصوص» طبق گفته ی شهید بهشتی هر انقلابی دو چهره دارد یکی خون و دیگری قیام یک عده باید کاری حسینی کنید و عدۀ دیگر باید کاری زینبی کنید و حافط خون شهدا باشید و از دستاوردهای انقلاب حفاظت کنید و از همه مهمتر رهبر عظیم و بت شکن زمان و منجی عالم اسلام را تنها نگذارید براستی که عزت و شرف و سربلندی کشور و ملتمان در پی مجاهدات و رهنمودهای پیر جماران است و قدر این نعمت عظیم الهی را بدانید در غیر این صورت این نعمت به نقمت تبدیل خواهد گردید. «ما شاالله لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیم»



ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 2
  • بازدید سال : 6
  • بازدید کلی : 686